Skoro już tu jesteś i czytasz to zostaw po sobie jakiś znak!
Komentarze jak wszędzie tak i tu są mile widziane !!!

środa, 26 października 2011

Ramones & Frusciante

I tak...
Info z naszego forum ! ;)
Z imprezy upamiętniającej J. Ramone w 7mą rocznice jego śmierci.
Właścicielka bloga i foto jest tutaj( i więcej zdjęć z tej imprezy) : 

 O imprezie i historii kapeli poczytacie tutaj:

John Frusciante podczas obchodów 7. rocznicy śmierci Johnny’ego Ramone’a!

A tu takie słodkie foto na koniec ;)

Image

I moje 3 grosze ...
W koszulce i kurtce z teledysku w które ubrany jest wokalista, milion lat temu byłam na II Przystanku Woodstock w Szczecinie :) i w tedy były to już old'owe ciuchy :D Jeszcze miałam takie wielkie porciachy oryginały w moro do półłydki :D - zestaw pożyczony od męża :)

Koszulkę kupił w Berlinie na koncercie Ramonsów....

6 komentarzy:

  1. no to mamy ciąże zaawansowaną! Fru, uciekaj!

    OdpowiedzUsuń
  2. myślisz że jednak?

    oj bardzo bym chciała zobaczyć potomka Fru!!!

    czemu uciekaj?
    chyba czas żeby został tatusiem? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak tu się dużo dzieje ! super odmiana :D
    Aga, świetnie wyciskasz informacje w tych nędznych dla fanów F. czasach :] jestem megapozytywnie zaskoczona, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no, prawdą jest, że z czasem przybierała nieco na wadze, ale teraz to jest transformers, a możliwe, że taki efekt osiągnęła za sprawą... Dżona! To też całkiem racjonalnie tłumaczyłoby ślub...

    Być może, nie wiem, ale pamiętam jeszcze wywiady, w których mówił, że nie może znieść szczekania psa--> Wiem, że zapodałam świetny przykład, ale nie byłabym zdziwiona, gdyby za sprawa potomka się rozstali... Chociaż, nie ma to tamto, aktualnie mam zaciesz, że gdzieś tam na końcu świata Miszczu jest zadowolony. A żeby nie było, że to zmyślam, to o tym jego szczęściu wspominał ostatnio Chad w jakims wywiadzie, bo widzieli się gdzieś przy okazji! Więc cieszmy się i radujmy wszyscy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. to zdjęcie jest stare, więc gdyby była jakaś ciąża...to pewnie już by się zbliżał termin i byłoby głośno, albo jakoś by to przeniknęło do wiernych fanów i była by pewność, a na razie jest niedomówienie...co nie znaczy, że za jakiś czas nie może być ciąży
    a jak Johnowi się przytyło...szczerze mówiąc, jestem zawiedziona, bo John się chyba jednak leni i wątpię, żeby szykował coś spektakularnego, no chyba że za jakiś czas...jakiś jesienny pesymizm mnie chyba dopadł :)
    nowa płytaj red hotów jest super i czaderska
    pozdraawiam:) Zuza

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygladaja na zakochanych i to jest najważniejsze.....i czy ona jest jest ładna brzydka gruba czy chuda nie ma znaczenia póki John jest szczęśliwy mi wszystko pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Walentynkowo :D:D:D