Skoro już tu jesteś i czytasz to zostaw po sobie jakiś znak!
Komentarze jak wszędzie tak i tu są mile widziane !!!

środa, 19 października 2011

Fotka z września

Znalazłam, ale pewnie już ją znacie.
Fru z Ramone i córką Elvisa.
Przeglądając zdjęcia mam wrażenie że John przyjaźni się z Ramone, często są razem na wakacjach i imprezach, zauważyliście?

Pozdrawiam
z nadzieją że coś w końcu muzycznie ciekawego się wydarzy.

Dziwne jest dla mnie to "niepisanie", pamiętam jak na początku prowadzenia bloga nie mogłam wyrobić z postami bo co chwilę wychodziły nowe płyty, a był okres że co miesiąc jakiś artysta puszczał album z udziałem Fru.

5 komentarzy:

  1. no, dość nietypowy ten brak wiadomości muzycznych dla pana F. ale co poradzimy.
    27 października w niektórych multikinach będzie ten film, o którym niedawno była wzmianka - "God bless Ozzy Osbourne" :) może w końcu będzie wiadomo co John ma z tym wszystkim wspólnego ? :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to u Johna bywa mam nadzieję ze to cisza przed burzą i potem wystrzeli z serią albumów tak jak to już miało miejsce z tego co wiem Swahili Blonde wydaje nową płytę 15 listopada także pozostaje czekać

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam już nawet teledysk do pierwszego "singla" (??) z tej płyty SB i w sumie nie wiem czy to będzie psychodeliczne w tym dobrym znaczeniu tego słowa, boję się, że jak płyta będzie taka cała to będzie przeładowana i przekoloryzowana...jak na razie podchodzę sceptycznie


    no wypadało by, żeby John czymś zaskoczył...mam nadzieję, że mu się chce jeszcze:D
    pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  4. o, miło jest znowu coś tutaj zobaczyć :) mam nadzieję, że niedługo John ''wystrzeli'' z jakąś świetną płytą ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. SB tą płytę to wydaje od sierpnia :) i coś wydać nie może ;/

    Dajcie linka do singla to go wkleję na bloga - posłuchamy wszyscy co to :)

    niestety na "coś" się sprawa kończy .... niestety.
    Tymczasem fotki muszą nam wystarczać.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Walentynkowo :D:D:D