Skoro już tu jesteś i czytasz to zostaw po sobie jakiś znak!
Komentarze jak wszędzie tak i tu są mile widziane !!!

piątek, 1 kwietnia 2011

Znaczki z RHCP - do wygrania :) Candy

Rzuciło mi się ostatnio w oczy promowanie się w sieci, coś typu : wrzuć mi dużo komentów na bloga, ustaw mnie w "obserwowanych" na swoim blogu czy też poleć mnie na swojej stronie ( w sensie nie MNIE tylko mojego Bloga :D:D:D a w zamian coś tam odemnie dostaniesz ( wygrasz ) !

Chcę to na Was przetestować :D

Chcę się przebić w promowaniu TEGO bloga o Frusciante w sieci.

I dowiedzieć się ile osób tak naprawdę interesuje to co robię i piszę.

Po tylu latach nie widzę specjalnie ruchu na stronie, chociaż wiem że kilka osób ty zagląda, w końcu przesyłacie do mnie e-mile więc wiem że nie piszę tylko dla siebie, ale dlaczego nie zostawiacie śladów po swojej wizycie????

Wymyśliłam że na pierwszy rzut pójdzie bloczek ze znaczkami RHCP.

I zasady żeby go dostać:

1. dodajecie blog do obserwowanych albo na swoich stronach wrzucacie w widocznym miejscu - może być mały znaczek z linkiem do bloga.

2. piszecie przynajmniej 5 komentarzy pod różnymi postami ( wygra fan który wrzuci ich najwięcej! o ile spełni pozostałe warunki)

3. wypełniacie ankiete - nie anonimowo bo pod tym postem [Znaczki z RHCP - do wygrania :) ]dodajecie uzasadnienie głosowania. Innymi słowy dlaczego zaglądacie często, czasem czy jesteście po raz pierwszy ect.

Jak to to się przyjmie wśród was to fajnie, i następnym razem nagroda będzie bardziej konkretna, jak nie to nie widzę sensu dalszego prowadzenia bloga. Ja w sieci jestem stale i wszystkie nowości o Johnie znam, z kolei mój czas na pisanie postów których nikt później nie czyta uważam za zmarnowany i bezsensownie stracony. Albo więc dacie mi jakoś znać że tu zaglądacie albo się poddaję i wycofuję.

A to bloczek ze znaczkami:



W dniu zakończenia ankiety, kończy się też czas całej akcji. Czyli 08-go kwietnia.

Jestem bardzo ciekawa co z tego wyjdzie i ilu z Was tak naprawdę tu zagląda?

Miłej zabawy!

17 komentarzy:

  1. Wybrałam opcję 'bardzo często', ponieważ staram się tu zaglądać zawsze kiedy jestem w sieci. Jestem ciekawa co dzieje się z Johnem, dlatego też kieruję swoje kroki tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To co, że jutro mam sprawdzian, zamiast się uczyć wolę poczytać tego bloga! Ta wiedza jest dla mnie cenniejsza! Zatem, proszę can't stop z prowadzeniem tego bloga! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha świetny pomysł! zaglądam często ale nie komętuję bo tak już mam ; ) john to john. to miejsce jest najwiekszym zbiorem informacji o nim w polsce. nie możesz przestawać pisać! :D dostaniesz lineczka na mojej stalowej stopie ;) a obserwuje juz od dawna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Na tego bloga trafilem jakiś rok temu albo więcej. Pamiętam, że nie mogłem uwierzyć, że ktoś pisze tyle informacji na jego temat, stara się o wsyzstkim wiedzieć i o tym informować. Przeczytałem od deski do deski :D
    Widać, że fru jest kimś ogromnie znaczącym dla Ciebie. Tak samo jest dla mnie. no! może trochę mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Więc jednak ktoś tu zagląda ;)

    dzięki za udział w zabawie, Dani a co z linkiem do bloga? wstaw mi jakiś odnośnik bo nie wiem gdzie szukać?

    Jak macie pomysły jak ożywić to miejsce to piszcie.

    Chciałabym żebyście mogli aktywnie uczestniczyć w "życiu" na blogu ale nie wiem co zaproponować?

    wujekhans - dzięki za propozycje, jeśli masz ochotę to ja jaknajbardziej się zgadzam na przekierowanie, daj mi tylko znać jak podejmiesz decyzje o uruchomieniu jednak strony i anulujesz przekierowanie - bo chyba w końcu ją uruchomisz??? mam nadzieje

    Mam kiepsko z czasem - jak wszyscy ale staram się wyłapywać nowości o Fru, nie mam jednak czasu na pilnowanie pozostałych stron czy aktywnym udziale na forum, dlatego oczywiście nic nie usuwam - niech żyje własnym życiem - a skupię się tylko na tym blogu.

    Tylko chce wiedzieć że tu jesteście ze mną...

    Liczę na komentarze, wrzuce kilka nowych pomysłów typu ankiety, candy, tematy promowane itp tak żebyście wy też mieli co robić :)

    Wiecie że robie decoupage - to technika naklejania papieru i innych rzeczy na jakiś przedmiot.
    Myślę że skoro znaczki warte były waszego czasu, to np zegar z podobizną Fru też wam się spodoba, co wy na to???

    Jak znajdę czas zrobie taki zegar i go wkleje pod nowym postem z candy

    Candy to "cukierek" dla odwiedzających bloga, wzamian za komentarz i wklejenie podlinkowanego zdjęcia do Candy na własnym blogu, często trwa około 1 miesiąca a zwycięscę wybiera się przez losowanie.

    To ja tyle... narazie ;)

    pozdrawiam Wszystkich Fanów Johna i czekam na pomysły co do udziału w aktywnym uczestnictwie!

    OdpowiedzUsuń
  6. ok! dzisiaj wieczorem już powinno wszystko działać :) co do strony to mam nadzieję, że kiedyś ją zrobię. narazie jednak czasu brak a to musi być porządny projekt! przyjdą wakacje będziemy działać :) pozdrawiam!

    ps. taki zegar to mi się marzy ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. To trzyma cię za słowo :) we wrześniu chcę zobaczyć nową stronę o Fru

    OdpowiedzUsuń
  8. a zegar to mi się też marzy :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  9. w 100 % zgadzam się z Dani, na mnie czeka biologia, ale nie ważne ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. łoł! jaki szał na horyzoncie! 20 głosów już w ankiecie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Podsumowując akcję, powyżej 5komentów zostawili:
    -Dani 7komentarzy
    -wujekhans 8komentarzy i dodał linka na swoim blogu.

    Tak więc wujekhans dostaje odemnie bloczek ze zdjęciami RHCP

    Prześlij mi swój adres na e-mail

    Gratuluję!!!

    Szykujcie się na zegar....

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet się nie spodziewałem! super! dziekuje : )

    OdpowiedzUsuń
  13. szykujemy się na zegar... ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanawiam się teraz nad zdjęciem jako tarczą zegara?

    Może - taka moja propozycja: wrzucę kolejną ankiete a wy wybierzecie sami z proponowanych fotek?

    Zegar raczej będzie okrągły, napewno z dodatkiem niebieskiej kratki jako ramka pod cyframi a zdjęcie do środka wybierzcie sami.

    Za chwile dodam post, i wkleicie tam liki do fotek z waszymi propozycjami na centaralne zdjęcie, i dodam ankietę jakie Fru wolicie tzn z którego okresu jego życia. No i czy ma być czrnobiały czy kolorowy.

    W końcu ten zegar ma być dla kogoś z was ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja proponuje oddzielny post z tymi zdjęciami ;D coś czuję, że będzie wojna o ten zegar ; p

    OdpowiedzUsuń
  16. Będzie ankieta i będzie post ;)
    Zegar na 100% będzie prostokątny a nie okrągły.
    Problem w tym ze siadła mi drukarka i nie wiem jak poradzę sobię z wydrukowaniem zdjęcia ;/

    no chyba że zrobię czarno białe - jeszcze nie wiem, narazie działam w ramach naprawy, jak by nie to to już bym wrzuciła odpowiedni post

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Walentynkowo :D:D:D