Skoro już tu jesteś i czytasz to zostaw po sobie jakiś znak!
Komentarze jak wszędzie tak i tu są mile widziane !!!

sobota, 23 kwietnia 2011

Wesołych Świąt !!! I nowy kawałek z udziałem Frusciante 2011 ;)

Życze Wam wszystkim:
pięknej pogody,
braku nudy,
miłych chwil z rodziną,
szalonych godzin z przyjaciółmi,
towarzystwa muzyki Johna,
pozytywnego i wesołego nastawienia,
bliskości Boga i dużo dużo zdrowia!

Wesołych Świąt !!!




A tu do posłuchania gitarki Fru, z nowego kawałka Swahili Blonde Zelda Has It

album Psycho Tropical Ballet Pink przypominam premiera 8 sierpnia 2011

 
Pamiętajcie zostawić komentarz pod tym postem, wystarczy: "ok" albo "zaraz zobaczę" czy cokolwiek żebym wiedziała że ktoś korzysta z tego postu ;)


23 komentarze:

  1. Życzę Ci dalszej cierpliwości w prowadzeniu bloga o Johnie.. Dzięki za nowe info :))
    Take care, O.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa ta muzyczka :) Ale ja czekam na usłyszenie głosu Johna na nowej płycie :) Mam nadzieję że niedługo to nastąpi ;) Wesołego jajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tu byłam ja :P
    widziałam chyba wszystkie nowe posty, naprawdę super :D dzięki za nie ;)
    Tobie też-Wesołych! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga, samych pozytywnych wibracji !
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ok:) Wzajemnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z szacunku do Johna nie skomentuje tego kawalka.A co do bloga to jest super oby tak dalej.smacznego jajka

    OdpowiedzUsuń
  7. wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych świąt i wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czytam, śledzę;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję za zyczenia i również życzę wspaniałych Świąt
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  11. nie przekonuje mnie muzyka swahili, lubię za to posłuchać formacji jego byłej dziewczyny ;) ale wszyscy wiemy, że nic nie dorówna samemu Johnowi! Lolka

    OdpowiedzUsuń
  12. czytam, dzieki Ci za tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No, nieźle ten JF nawet wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę zrozumiec Johna...Jak On może brać udział w takim nedznym projekcie jakim jest to cale SWAHILI BLONDE?! Warpaint to zupelnie co innego;prawdziwie piekna muzyka i cudowne lyrics :)............
    Anyway,chcialbym sie zapytac,czy gdziekolwiek moge obejrzec ten wywiad,z ktorego sa te zdjecia Johna,Kiedis'a i kawalek Toni(czarno-biale).
    Bloga czytam regularnie-->good job!

    OdpowiedzUsuń
  15. to nie z wywiadu tylko chyba z filmu - tak sądzę? - http://frusciante-frusciante.blogspot.com/2010/01/funky-monks.html - dawno nie oglądałam ale tam mi się kojarzy coś...

    a apropo SB -> cóż miłość jest ślepa ;) dobrze że przynajmniej odszedł i już nie gra z nimi jako członek kapeli tylko gościnnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. :D:D:D no, nawet wygląda ;) bo czasem... to strach się bać! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. to że Cię nie przekonuje "anonimowy" to nie znaczy ze coś jest nędzne.

    OdpowiedzUsuń
  18. wiesz hans, każdy ma prawo do wyrażania swoich opinii. dla niektorych ta muzyka jest nędzna, dla innych niezrozumiala, dla jeszcze innych plaska i bez przesłania ,etc etc. znam ludzi od których słyszałam niepochlebne opinie o Johnie . coż zrobić, i tacy muszą życ na tym swiecie ;-). nie wszystko się każdemu podoba i trzeba akceptować . natomiast do anonima napiszę, że ''to całe Swahili blonde '' ,coż widać ,ze zespoł tworzą ludzie z pasją , tworzą coś ,próbują, mają swoich fanów( i pewnie nie tylko dlatego ,że Turley jest dziewczyną JF ), za to kocham USA ,tam każdy może zaistnieć ,każdy znajdzie swoich zwolenników.

    OdpowiedzUsuń
  19. piosenka mnie nie przekonuje. Ale Johna kochałam i kochać będę <3 dodaje do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Walentynkowo :D:D:D