Skoro już tu jesteś i czytasz to zostaw po sobie jakiś znak!
Komentarze jak wszędzie tak i tu są mile widziane !!!

niedziela, 10 kwietnia 2011

Warpaint w Katowicach na off festival 2011

Dzięki mój drogi anonimie ;)

Właśnie się dowiedziałam że dziewczyny zagrają na Off Festival w tym roku w Katowicach!!!

Strone z aktualnościami macie tutaj: Off Festival


"Niewiele było w historii alternatywnego rocka debiutów równie niecierpliwie wyczekiwanych, co wydana w ubiegłym roku płyta "The Fool", autorstwa Warpaint, charyzmatycznego kwartetu z Los Angeles. Psychodeliczne jazdy, eksperymenty brzmieniowe – jeśli myśleliście, że tego rodzaju muzyczna odwaga to domena mężczyzn, na koncercie tych pań zmienicie zdanie."

Mój anonim nadal się nie podpisał ale dodał koment:

Anonimowy pisze...



5 sierpień na Off Festival


http://www.warpaintwarpaint.com/tour/
10 kwietnia 2011 11:58


pamiętajcie zostawić komentarz pod tym postem, wystarczy: "ok" albo "zaraz zobaczę" czy cokolwiek żebym wiedziała że ktoś korzysta z tego postu ;)

8 komentarzy:

  1. Anonim - Milena10 kwietnia 2011 13:46

    Nie ma za co dziękować. Myślę że wielu fanów Fru bedzie chciało jechać na koncert dziewczyn.

    OdpowiedzUsuń
  2. super! i to w moje urodziny ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale dziwnie, na stronie off festivalu nie potrafie znaleźć ich koncertu.. ? albo zle patrze?

    OdpowiedzUsuń
  4. bo nie ma jeszcze oficjalnie podanego programu, ale wejć w zakładkę :artyści

    napewno więc są zaproszone, a na stronie dziewczyn widzisz, że jest już nawet data podana ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. będziecie?
    bo ja zamierzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie off to super sprawa, do Katowic i to na stawy mam 20minut, jak będę mieć czas i odpowiedni nastrój zapewne wskoczę, ale nie będę ukrywać że nie koniecznie z powodu dziewczyn, tylko ogólnie klimatu off'a.

    Podoba mi się niesamowicie ich kawałek "elefant" - nie wiem czy tak to się piszę bo mój angielski to dramat, chodzi w każdym razie o słonia ;) chyba go dodam do tego postu.

    Wogóle chylę czoła przed Emily, która kilka lat temu była w Chorzowie jako dodatek do RHCP a teraz jest już ze swoją kapelą na off'ie, a w Agnli obskoczy te same festiwale co z RHCP wtedy

    OdpowiedzUsuń
  7. aha to juz wszystko wiem :D jesli wsyzskto pojdzie po mojej mysli to i ja sie zjawię ;D ja swojego czasu mialem fioła na punkcie ich muzyki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie można znaleźć aktualną trasę koncertową Frusciante?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Walentynkowo :D:D:D