Skoro już tu jesteś i czytasz to zostaw po sobie jakiś znak!
Komentarze jak wszędzie tak i tu są mile widziane !!!

czwartek, 28 kwietnia 2011

A tam, nic się nie dzieje to sobie fotkę wrzucę ;)

coś znowu przez ten okres Świąteczny ucichło, to sobie przynajmniej fajną fotkę, którą dostałam od rudej ;) dzięki -> wrzucę ;D

fajna co, nie???

:D:D:D


Pamiętajcie zostawić komentarz pod tym postem, wystarczy: "ok" albo "zaraz zobaczę" czy cokolwiek żebym wiedziała że ktoś korzysta z tego postu ;)

8 komentarzy:

  1. o milo ! :) ,rownież bardzo lubię to zdjęcie, za całokształt, swietny kadr, doskonalą grę swiatła, a przede wszystkim idealnie wyłapane Johnowe zapomnienie się w dzwiękach. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. weszłam i już się cieszyłam, że coś nowego ale jednak nie:D a fotka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja sie cieszyłem, że może coś nowego a tu tylko fotka:) ale i tak dzięki:) za to, że tu cały czas coś wrzucasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna fotka! Lubię te ekspresyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chandra, dzięki za sms-ka ;)

    jeśli o mnie chodzi to ja bardzo chętnie wrzucę co mi podeślesz

    miłego dnia albo raczej nocy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieki za szybka odpowiedz( a propos czarno-bialych fot z Toni/John'em/Anthony'm ),ale to na 101% nie pochodzi z Funky Monks.Obejrzalem cale FM i nie bylo tam takiej sceny.Well,a poza tym John przez dobre kilka minut mowi o goracej striptizerce,a byloby to dosc duzym faux pas,bo przeciez byl z Toni...?No nic,bede szukal dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. to czego szukasz Anonimowy jest w video Psychodelic Sexfunk live from heaven

    http://www.youtube.com/watch?v=NqL4-_XZC6M&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  8. DZIEKI WIEEEELKIE! :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Walentynkowo :D:D:D