Skoro już tu jesteś i czytasz to zostaw po sobie jakiś znak!
Komentarze jak wszędzie tak i tu są mile widziane !!!

piątek, 15 kwietnia 2011

Share Watson pracuje z Fruscinte 2011

Share Watson potwierdziła ostatnio że nadal spotyka się w studio Fru i pracują razem nad nową płytą.

Nie mam pojęcia czy John ma coś wspólnego z nagraniami czy tylko wspomaga ten projekt.
Tak czy inaczej głośno pani Share Watson zrobiła na ten temat we wrześniu ubiegłego roku, a teraz ponowiła informację o wspólnym graniu.
Do projektu podobno dołączył również RZA.

Nie wiem nic konkretnego, nie znam powiem szczerze tej wokalistki i oprócz zdjęcia na którym wyglądają jak idol z fanem, info w IM i kilku postów na portalach nic nie mogę znaleść o tej współpracy.
Może wy wiecie coś więcej?
Macie jakieś fotki, linki, czy coś????

Zdjęcie w oryginale jest tutaj: PLIXI

Pamiętajcie zostawić komentarz pod tym postem, wystarczy: "ok" albo "zaraz zobaczę" czy cokolwiek żebym wiedziała że ktoś korzysta z tego postu ;)





10 komentarzy:

  1. wujekhans mam nadzieje że dasz mi znać jak znaczki dojdą??? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dam dam, ostatnio tyle rzeczy u mnie sie dzieje, nie miałem czasu nawet na odpisanie poczty

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej! Słuchajcie! Głoszę Wam radosną nowinę! JOHN NAGRYWA NOWY ALBUM! NOWY ALBUM! NOWY!

    --> http://twitter.com/TruthHurtsInc/status/59426388494655489

    OdpowiedzUsuń
  4. no to już wiemy że nagrywa :)

    ale może byś przekleił/a to co piszą na twitterze? bo rozumiem że masz tam konto?

    Ja nie mam i nie znam szczegółów, jak możesz to skopiuj podany tekst i wklej tutaj a ja puszcze posta

    OdpowiedzUsuń
  5. mam jeszcze od Rudej info o toni i jej nowej płycie, postaram się wieczorkiem wrzucić i to info

    ruda dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znaczy Fru nagrywa pod swoim szyldem czy jako gosc np. jak w swahali blonde?

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie nie wiem co takie HALO się zrobiło??!!
    Ja wiem tylko o tym że panna Watson od września zeszłego roku nagrywa "coś tam" w domu u Fru i on jest zachwycony jej głosem, więc obiecał pomóc jej przy tej płycie biorąc w niej udział. do ekipy jest też wciągnięty RZA.
    Ale płyta nie jest KOLEJNĄ Solową płytą Frusciante!

    Skąd to macie z postu Watson na twitterze???

    Ona podobno napisała tam że John znowu znią pracuje po małej przerwie? Ale nie mam pojęcia bo nie jestem tam zalogowana...

    Ktoś mógłby skopiować tą wypowiedź i tu wkleić???

    Sama jestem ciekawa o co chodzi, może jest jakiś nowy konkret ????

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Walentynkowo :D:D:D