Skoro już tu jesteś i czytasz to zostaw po sobie jakiś znak!
Komentarze jak wszędzie tak i tu są mile widziane !!!

poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Chcę zapytać ????

Tak właściwie to chciała bym poznać waszą opinie o tym, co sądzicie że w blogu o Frusciante zamieszczam posty o innych artystach jak np Warpaint ???

Jest to blog o Fru i do tej pory rygorystycznie trzymałam się jego osoby.
No ale sami dobrze wiecie że nic nowego się nie dzieje, po latach kieddy niemal co miesiąc Fru grał gościnnie u innych artystów teraz jest totalna posucha... NIESTETY

Kiedyś nie mogłam się wyrobić czasowo żeby zamieszczać info o nowych płytach, teraz nie mam o czym pisać. Kolejne NIESTETY

Jak wam to nie przeszkadza to będę wrzucać info i o RHCP i o innych powiązanych z Fru osobach, albo godnych polecenia festiwalach typu OFF w Katowicach, czy impreza organizowana przez Maciborka z RMFFm w Oświęcimiu. Fajna impreza jet też nad jeziorem w Trzebini, organizowana dotąd przez Tauron.

To takie imprezy w mojej okolicy.
Napiszę o tym jeśli chcecie, jeśli nie nie będę śmiecić na blogu.

No to co wy na to ????

5 komentarzy:

  1. tak tak, ja też jestem za! wczoraj byłam w kosmosie jak się dowiedziałam, że warpaint będzie na off!
    trzymaj tak dalej:D

    OdpowiedzUsuń
  2. nooo i o to chodzilo ! ;) jestem maksymalnie na tak -swietny pomysl .i bardzo podoba mi się nowy layout strony !

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się z 'przedmówcami' ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tak samo, zresztą np. Warpaint jest w jakiś sposób powiązany z Fru, więc chyba pasuje do bloga ? ;)
    wrzucaj więc, wrzucaj :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Walentynkowo :D:D:D