Skoro już tu jesteś i czytasz to zostaw po sobie jakiś znak!
Komentarze jak wszędzie tak i tu są mile widziane !!!

czwartek, 28 kwietnia 2011

A tam, nic się nie dzieje to sobie fotkę wrzucę ;)

coś znowu przez ten okres Świąteczny ucichło, to sobie przynajmniej fajną fotkę, którą dostałam od rudej ;) dzięki -> wrzucę ;D

fajna co, nie???

:D:D:D


Pamiętajcie zostawić komentarz pod tym postem, wystarczy: "ok" albo "zaraz zobaczę" czy cokolwiek żebym wiedziała że ktoś korzysta z tego postu ;)

sobota, 23 kwietnia 2011

Wesołych Świąt !!! I nowy kawałek z udziałem Frusciante 2011 ;)

Życze Wam wszystkim:
pięknej pogody,
braku nudy,
miłych chwil z rodziną,
szalonych godzin z przyjaciółmi,
towarzystwa muzyki Johna,
pozytywnego i wesołego nastawienia,
bliskości Boga i dużo dużo zdrowia!

Wesołych Świąt !!!




A tu do posłuchania gitarki Fru, z nowego kawałka Swahili Blonde Zelda Has It

album Psycho Tropical Ballet Pink przypominam premiera 8 sierpnia 2011

 
Pamiętajcie zostawić komentarz pod tym postem, wystarczy: "ok" albo "zaraz zobaczę" czy cokolwiek żebym wiedziała że ktoś korzysta z tego postu ;)


środa, 20 kwietnia 2011

Nowy 11 Album Frusciante to PLOTKA !!!

Krótko i na temat!

Pani Watson zrobiła sobie pośmiewisko z fanów Frusciante twierdząc że nagrywane kawałki u niego w domu są na jego nowy album!!!!

Sprawie zaprzeczyła Firma Record Collection Music, a bezpośrednio zapytała o to Iva z Invisible Movement.
Odpowiedź brzmi:
As of now, there is no solo album that is set so it is just a rumor at the moment.


I tyle...
niestety :/

Toni Oswald album The Diary of Ic Explura Part 2: Daughter of The Flood

Info od rudej! dzięki ;)

Nowa płyta Toni Oswald wyszła 17 kwietnia 2011


Produced by Toni Oswald & Max Davies


Music by Toni Oswald & Max Davies

Lyrics by Toni Oswald

creditsreleased 17 April 2011

Recorded in Nevada City, CA & Boulder, CO, 2010-2011

Musicians:

Toni Oswald

Max Davies

Pete Newsom

Hagan Caldwell

Roberta Davies

Engineered, mixed and mastered: M. Davies.

Album photo: M. Davies

All individual track art work from the book: The Diary of Ic Explura- A Love Letter to the Transformer by Toni R. Oswald.



Thank you: Pete, Hagan, and Roberta for playing. John Frusciante, for naming Ic. Carmen Hawk, for supporting me along the way in this project. Josh Klinghoffer, for getting the ball rolling. The forces of the stars for opening Ic's world to this dimension. Peter DeHaas, Jon Stubbs, and Nathaniel Hunt for their support. Scott Walker, Syd Barrett, Genesis and Robert Fripp.

Toni would like to give a very special thanks to Max Davies for his endless love and support, I couldn't do it without you.

Kilka zdjęć: kiedyś i dzisiaj:
Polecam stronę:
 Pamiętajcie zostawić komentarz pod tym postem, wystarczy: "ok" albo "zaraz zobaczę" czy cokolwiek żebym wiedziała że ktoś korzysta z tego postu ;)

Toni Oswald poleca performance z Frusciante z 1991

Wszystko w sieci znalazła ruda, ja tylko wklejam - duuuże DZIĘKI ;)

Najpierw Fru jako sexy piguła (czytaj pielęgniarka) wywijająca dance w króciutkim kitlu i czepeczku, opis jest taki : Dick Rude(Repo Man) Manny Chevrolet,Zander Schloss(Circle Jerks) Martyn LeNoble(Porno For Pyros) John Frusciante(Chili Peppers) Pete Weiss(Thelonious Monster) perform Acid Is For Children at the Coconut Teaser 1991.


Fru wchodzi na scene 1:35
:D:D:D


Pamiętajcie zostawić komentarz pod tym postem, wystarczy: "ok" albo "zaraz zobaczę" czy cokolwiek żebym wiedziała że ktoś korzysta z tego postu ;)

Dice Night III- J D King Fantasyczny uśmiech Frusciante!!!

Zobaczcie jaki Fru jest roześmiany!!!
Tak naturalnie, a nie uśmiechnięty do fotki obok fana!

Dawno nie widziałam tak zadowolonego Fru!

Super jest to zdjęcie.

Więcej na blogu twórcy zdjęcia : The J.D. King



Pamiętajcie zostawić komentarz pod tym postem, wystarczy: "ok" albo "zaraz zobaczę" czy cokolwiek żebym wiedziała że ktoś korzysta z tego postu ;)

piątek, 15 kwietnia 2011

Share Watson pracuje z Fruscinte 2011

Share Watson potwierdziła ostatnio że nadal spotyka się w studio Fru i pracują razem nad nową płytą.

Nie mam pojęcia czy John ma coś wspólnego z nagraniami czy tylko wspomaga ten projekt.
Tak czy inaczej głośno pani Share Watson zrobiła na ten temat we wrześniu ubiegłego roku, a teraz ponowiła informację o wspólnym graniu.
Do projektu podobno dołączył również RZA.

Nie wiem nic konkretnego, nie znam powiem szczerze tej wokalistki i oprócz zdjęcia na którym wyglądają jak idol z fanem, info w IM i kilku postów na portalach nic nie mogę znaleść o tej współpracy.
Może wy wiecie coś więcej?
Macie jakieś fotki, linki, czy coś????

Zdjęcie w oryginale jest tutaj: PLIXI

Pamiętajcie zostawić komentarz pod tym postem, wystarczy: "ok" albo "zaraz zobaczę" czy cokolwiek żebym wiedziała że ktoś korzysta z tego postu ;)





czwartek, 14 kwietnia 2011

Frusciante znowu wybrany Najlepszym Gitarzystą ! Tym razem w radiu BBC 6 Music

Former Red Hot Chili Peppers guitarist voted greatest guitarist of past 30 years by 6 Music listeners



"John Frusciante, the former guitarist with Red Hot Chili Peppers has topped a poll by listeners of digital radio station BBC 6 Music to find the "Axe Factor", the best guitarist of the last 30 years.



As announced on tonight's Steve Lamacq show from 4.00-7.00pm, by Steve and Breakfast show presenter Shaun Keaveny, Frusciante played on classic albums including Blood Sex Sugar Magik and Californication. Frusciante, who left the band in December 2009, beat strong competition from Guns 'n' Roses guitarist Slash(...)


The full top ten:



1. John Frusciante (Red Hot Chili Peppers)


2. Slash (Guns 'n' Roses)


3. Matt Bellamy (Muse)


4. Johnny Marr (The Smiths)


5. Tom Morello (Rage Against The Machine)


6. Kirk Hammett (Metallica)


7. Jonny Greenwood (Radiohead)


8. Prince


9. Jack White (White Stripes)


10. Peter Buck (REM)


Shaun Keaveny said of Frusciante: "His range, from minimalist melody lines, through choppy Hendrixian chord voicings, all the way up to eleven with wailing metal tinged blues, gives him the edge over many in the list. For that I salute him." (...)"


Czytaj wszystko tutaj : BBC 6 Music
Pamiętajcie zostawić komentarz pod tym postem, wystarczy: "ok" albo "zaraz zobaczę" czy cokolwiek żebym wiedziała że ktoś korzysta z tego postu ;)

wtorek, 12 kwietnia 2011

Gibson: Top 10 zespołow które stały się wielkie dzięki gitarzystom

Tak w skrócie z tego co zrozumiałam ;)
Chodzi o to czym byliby np The Beatles bez George Harrison'a?
czy byłby wielki Led Zeppelin gdyby nie grał w nim Jimmy Page?
Odpowiedż jest chyba prosta?!

I kolejne pytanie?
Jak wyglądali by Red Hoci bez udziału Slovaka, Frusciante,  Navarro, Klinghoffera???


No bez tych dwóch ostatnich to akurat sobie mogę wyobrazić :D
Navarro zrobił swoje bo zagrał dobrze kawałki Fru, a Josh jak narazie też nie miał szansy pokazać co potrafi i też jedynie może grać to co już znamy. Liczę że z nową płytą poznamy jego prawdziwy wkład w RHCP. W końcu John go "tam" wsadził, więc wiedział co robi - tak myślę ;)

Artykuł o wielkich mistrzach gitary : Tag Team: The Top 10 Bands Who Changed Guitarists and Stayed Great

9. Red Hot Chili Peppers
"Many interim guitarists have had brief runs with the Chili Peppers, but four in particular have made strong musical statements within the band. The group forged their pioneering funk-punk style first with six-stringer Hillel Slovak. Following Slovak’s tragic drug overdose in 1988, John Frusciante entered for a four-year run. In the wake of Frusciante’s departure in 1992, former Jane’s Addiction guitarist Dave Navarro signed on for one album, 1995’s One Hot Minute. Frusciante rejoined for 1999’s Californication. Eight years later he again departed, giving way to current Peppers guitarist Josh Klinghoffer."


Pamiętajcie zostawić komentarz pod tym postem, wystarczy: "ok" albo "zaraz zobaczę" czy cokolwiek żebym wiedziała że ktoś korzysta z tego postu ;)




Warpaint at La Zona Rosa 2011

Do poczytania dla anglojęzycznych ;)

Warpaint at La Zona Rosa

 [Show Review]

Bardzo fajny artykuł, a właściwie recenzja z koncertu, polecam !!!
Pamiętajcie zostawić komentarz pod tym postem, wystarczy: "ok" albo "zaraz zobaczę" czy cokolwiek żebym wiedziała że ktoś korzysta z tego postu ;)
Foto z Warpaint


poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Chcę zapytać ????

Tak właściwie to chciała bym poznać waszą opinie o tym, co sądzicie że w blogu o Frusciante zamieszczam posty o innych artystach jak np Warpaint ???

Jest to blog o Fru i do tej pory rygorystycznie trzymałam się jego osoby.
No ale sami dobrze wiecie że nic nowego się nie dzieje, po latach kieddy niemal co miesiąc Fru grał gościnnie u innych artystów teraz jest totalna posucha... NIESTETY

Kiedyś nie mogłam się wyrobić czasowo żeby zamieszczać info o nowych płytach, teraz nie mam o czym pisać. Kolejne NIESTETY

Jak wam to nie przeszkadza to będę wrzucać info i o RHCP i o innych powiązanych z Fru osobach, albo godnych polecenia festiwalach typu OFF w Katowicach, czy impreza organizowana przez Maciborka z RMFFm w Oświęcimiu. Fajna impreza jet też nad jeziorem w Trzebini, organizowana dotąd przez Tauron.

To takie imprezy w mojej okolicy.
Napiszę o tym jeśli chcecie, jeśli nie nie będę śmiecić na blogu.

No to co wy na to ????

niedziela, 10 kwietnia 2011

Warpaint w Katowicach na off festival 2011

Dzięki mój drogi anonimie ;)

Właśnie się dowiedziałam że dziewczyny zagrają na Off Festival w tym roku w Katowicach!!!

Strone z aktualnościami macie tutaj: Off Festival


"Niewiele było w historii alternatywnego rocka debiutów równie niecierpliwie wyczekiwanych, co wydana w ubiegłym roku płyta "The Fool", autorstwa Warpaint, charyzmatycznego kwartetu z Los Angeles. Psychodeliczne jazdy, eksperymenty brzmieniowe – jeśli myśleliście, że tego rodzaju muzyczna odwaga to domena mężczyzn, na koncercie tych pań zmienicie zdanie."

Mój anonim nadal się nie podpisał ale dodał koment:

Anonimowy pisze...



5 sierpień na Off Festival


http://www.warpaintwarpaint.com/tour/
10 kwietnia 2011 11:58


pamiętajcie zostawić komentarz pod tym postem, wystarczy: "ok" albo "zaraz zobaczę" czy cokolwiek żebym wiedziała że ktoś korzysta z tego postu ;)

Frusciante inspiruje : Kurt Vile – “Smoke Ring For My Halo”

Znowu z Blare, artykuł o płycie zobacz:  Kurt'a Vile – “Smoke Ring For My Halo” i porównanie z Niandra Lades And Usually Just a T-Shirt Frusciante.

pamiętajcie zostawić komentarz pod tym postem, wystarczy: "ok" albo "zaraz zobaczę" czy cokolwiek żebym wiedziała że ktoś korzysta z tego postu ;)

BLARE o Warpaint czyli Frusciante, Emily Kokal i Josh Klinghoffer

Znalazłam bardzo ciekawy artykuł o Warpaint.
Nie będę go trłumaczyć, sami sobie to przetłumaczcie albo wykorzystajcie do tego google :)
Wklejam link do oryginału : BLARER OF THE MONTH: Warpaint



i fotkę,
pamiętajcie zostawić komentarz pod tym postem, wystarczy: "ok" albo "zaraz zobaczę" czy cokolwiek żebym wiedziała że ktoś korzysta z tego postu ;)
 

czwartek, 7 kwietnia 2011

BOB AND THE MONSTER - OFFICIAL Film Trailer - Shaker Films LLC


The ultimately uplifting doc about songwriter Bob Forrest -- known today more for TV's "Celebrity Rehab" than the L.A. band, Thelonious Monster, that seemed poised for success in the mid-'80s -- features interviews with the Red Hot Chili Peppers' Flea, Courtney Love and Dr. Drew.


AUSTIN -- Taking the Behind the Music rise/fall/comeback format to deeper, more soulful places, Keirda Bahruth’s Bob and the Monster begins with a sad tale of blown showbiz opportunity but, for once, uses drug addiction not as human-freakshow fodder but as the starting point for a provocative argument about treatment strategies. Theatrical potential is limited, but the inspirational film holds appeal for small-screen play.



Known today more for TV's Celebrity Rehab than the L.A. band, Thelonious Monster, that seemed poised for success in the mid-'80s, songwriter Bob Forrest was a hero to a rock scene that birthed bigger stars like the Red Hot Chili Peppers. Introduced with copious good live footage and interviews with rockers like Flea and Courtney Love, Forrest emerges as a misfit even by SoCal punk standards -- a strangely dressed character who leaned more toward Bukowski and Lenny Bruce than Sid Vicious.



First-time director Bahruth shows just enough of the depths Forrest's heroin addiction reached — through interviews, concert footage of a horrific onstage meltdown and a claymation reenactment of the fix that could have killed him — to establish his bona fides. She also hears from former bandmates and observers about the ego flaws that (though surely drug-amplified) make him even more culpable for killing his fledgling career.



Cut to a few years after rock bottom, and a sober Bob is washing dishes at hipster coffee shop Millie's and writing heartfelt songs to play on acoustic guitar. This would be the hopeful ending of a standard rock-doc, but in Bobthings are just getting interesting.



We hear of Forrest's encounter with a musicians assistance project, founded by an elderly jazz performer to help rehab-averse addicts kick drugs; we watch as Forrest's curiosity leads him beyond this feel-good program and toward the science of addiction. Along the way, we hear from former addicts (like the Chili Peppers' John Frusciante) about how Forrest helped them in ways professionals couldn't.



Happily, Bahruth avoids all mention of the reality TV show Forrest's new calling led him to, though she spends enough time with its host, Dr. Drew, to lend a hard-science perspective validating some of the musician's insights many of which involve harsh critiques of the pharmaceutical industry's influence on drug treatment and the commercialization of addiction.



Venue: South by Southwest Film Festival, Spotlight Premieres section

Production Company: Shaker Films

irector-screenwriter: Keirda Bahruth

Producers: Rick Ballard, Keirda Bahruth, Austin Wilkin

Executive producers: John Battsek, Andrew Ruhemann, Ricky Beck Mahler, Morgan Langley

Director of photography: Keirda Bahruth, Rick Ballard

Music: Josh Klinghoffer

Editor: Joshua Altman

No rating, 86 minutes






Więcej o filmie tutaj:
http://www.hollywoodreporter.com/review/bob-monster-film-review-167875

i tutaj:
http://www.bobandthemonster.com/

Dice Night. Frusciante J.D. King cd.

Są nowe zdjęcia z imprezy J.D.King'a
http://jdkingmusic.blogspot.com/


Kolejna próba umieszczenia "Going Inside"

Co zamieszcze ten kawałek na blogu to albo go zablokują albo koleś który go wrzuca zamyka później konto ;(

Po raz nie wiem który - bo warto - wrzucam z YT "Going Inside"
Może trochę pochodzi ....


piątek, 1 kwietnia 2011

Znaczki z RHCP - do wygrania :) Candy

Rzuciło mi się ostatnio w oczy promowanie się w sieci, coś typu : wrzuć mi dużo komentów na bloga, ustaw mnie w "obserwowanych" na swoim blogu czy też poleć mnie na swojej stronie ( w sensie nie MNIE tylko mojego Bloga :D:D:D a w zamian coś tam odemnie dostaniesz ( wygrasz ) !

Chcę to na Was przetestować :D

Chcę się przebić w promowaniu TEGO bloga o Frusciante w sieci.

I dowiedzieć się ile osób tak naprawdę interesuje to co robię i piszę.

Po tylu latach nie widzę specjalnie ruchu na stronie, chociaż wiem że kilka osób ty zagląda, w końcu przesyłacie do mnie e-mile więc wiem że nie piszę tylko dla siebie, ale dlaczego nie zostawiacie śladów po swojej wizycie????

Wymyśliłam że na pierwszy rzut pójdzie bloczek ze znaczkami RHCP.

I zasady żeby go dostać:

1. dodajecie blog do obserwowanych albo na swoich stronach wrzucacie w widocznym miejscu - może być mały znaczek z linkiem do bloga.

2. piszecie przynajmniej 5 komentarzy pod różnymi postami ( wygra fan który wrzuci ich najwięcej! o ile spełni pozostałe warunki)

3. wypełniacie ankiete - nie anonimowo bo pod tym postem [Znaczki z RHCP - do wygrania :) ]dodajecie uzasadnienie głosowania. Innymi słowy dlaczego zaglądacie często, czasem czy jesteście po raz pierwszy ect.

Jak to to się przyjmie wśród was to fajnie, i następnym razem nagroda będzie bardziej konkretna, jak nie to nie widzę sensu dalszego prowadzenia bloga. Ja w sieci jestem stale i wszystkie nowości o Johnie znam, z kolei mój czas na pisanie postów których nikt później nie czyta uważam za zmarnowany i bezsensownie stracony. Albo więc dacie mi jakoś znać że tu zaglądacie albo się poddaję i wycofuję.

A to bloczek ze znaczkami:



W dniu zakończenia ankiety, kończy się też czas całej akcji. Czyli 08-go kwietnia.

Jestem bardzo ciekawa co z tego wyjdzie i ilu z Was tak naprawdę tu zagląda?

Miłej zabawy!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Walentynkowo :D:D:D