Skoro już tu jesteś i czytasz to zostaw po sobie jakiś znak!
Komentarze jak wszędzie tak i tu są mile widziane !!!

czwartek, 31 marca 2011

Fru znowu gra !!! Na nowej płycie Swahili Blonde

Kochani coś drgnęło!
Fru gra na nowej płycie Swahili Blonde Psycho Tropical Ballet Pink

Płyta wychodzi 8 sierpnia 2011 ale już można posłuchać kawałka Etoile De Mer


Pamiętajcie zostawić komentarz pod tym postem, wystarczy: "ok" albo "zaraz zobaczę" czy cokolwiek żebym wiedziała że ktoś korzysta z tego postu ;)

7 komentarzy:

  1. ???co to ma być???

    nic nie powiem o tej piosence ze względu na udzial Johna, ale ciekawią mnie opinie innych jego fanów????

    jak dla mnie to czas najwyższy na solo albo powrót do red hotów !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest to bardzo intrygujące nie powiem bo posłuchać sie da czasami ale no bez przesady. Niech już Fru ogarnie i nagra jakiś nowy solo krążek albo coś z papryczkami

    OdpowiedzUsuń
  3. dokładnie! kawałki Swahili niespecjalnie do mnie nie przemawiają i to wcale nie sprawka tego, że samą Nicole nie darzę sympatią (chociaż jak każda potencjalna fanka Fru wiernie obczajająca jego obiekty westchnień zadaję sobie pytanie- 'Co On w niego w ogóle widzi?' i jakoś w jej przypadku znajduję tylko kilka marnych odpowiedzi typu 'no gra na perkusji') jednak widzę, że to nie nowość w dżonowym kręgu fanów, bo chyba sam Artysta przyzwyczaił nas do czegoś innego... Ciekawe, więc ile będziemy musieli poczekać na coś, co nas uniesie, jak ostatnie- The Empyrean, na przykład ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ee tam. obsłuchalam wszystko co możliwe i dostępne w sieci Swahili Blonde i dla mnie jest to badziew. Badziew jakich mało. Ta ich twórczość nie zawiera żadnej głębi. I myslę ,ze gdyby nie aktywność J.F w tymze zespole ,to Swahili by sobie tak byle jak funkcjonowalo do teraz. A jeśli chodzi o Turley to wzbudza we mnie tylko niechęć . I czy zauważyliście ,że owa pannie w ciągu tych kilku lat z J.F się przytyło ? i to dość sporo chyba. Ani talentu ,ani urody ,no nie wiem ,jestem rozczarowana. Przeczesując blogi na świecie o Johnie ,u większośc ludzi ma o Turley niepochlebne opinie.

    OdpowiedzUsuń
  5. no jezdy, jak się znają to dlaczego mialby nie zagrać razem z nimi. co z tego, że sałebe.. sadzicie ze john nic nie robi? zaloze sie, że robi i to dużo ;) każdy normalny, prawdziwy artysta tak ma, że coś tam dziubie przez dłuższy czas bez jakichkolwiek oznak życia :) a to gadanie zeby wrócił do red hotów wydaje mi się bez sensu. sam powiedizal ze chce się teraz oddać sobie i bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiście ,że John robi i to robi bardzo wiele ,jestem tego pewna . To wieczny twórca, więc nigdy nie odpoczywa ;). Osobiście ani mnie ziębi ani parzy to ,że odszedł od RHCP ,dla mnie ważna jest jego solowa twórczośc. Jasne, jest to przykre dla wielu fanów ,że już nie będzie Johnowego brzmienia w zespole,ale uważam ,że Josh też jest bardzo dobry i dużo dobrego wniesie w muzykę Peppersów. Wkurzam się tylko ,że jedyna możliwość wsłuchania się w dźwięki J.F to ostatnimi czasy tylko w SB. No pomijając nagranie z Omarem -które mnie porywa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. trzeba tylko cierpliwie czekać ;) a w Swahili Blonde zbytnio sie nie wsluchiwalem bo po paru przesłuchaniach nie przypadło mi do gustu. Nie można powiedzieć, że to jest słabe tylko po prostu inne, dla węższego grona osób.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Walentynkowo :D:D:D