Skoro już tu jesteś i czytasz to zostaw po sobie jakiś znak!
Komentarze jak wszędzie tak i tu są mile widziane !!!

czwartek, 7 stycznia 2010

'You Can't Stop Me Now' nieźle zamieszał mi w głowie...


Miałam niezłe "HALO" przez ten kawałek :)

Byłam przekonana że jest na płycie Wu-Tang Clanu "8 Diagrams".

Tak go też wczoraj umieściłam na blogu. Jakie było moje zdziwienie kiedy znalazłam go na płycie solowej RZA i to jako Bobby Digital.

Nie jestem fanem hip-hopu, i nie śledzę dokladnie tej muzyki, interesują mnie jedynie kawałki w których udziela się Fru. Taki oto był skutek mojego niedoinformowania. Ostatecznie kawałek znalazł się więc na Digi Snax, co nie zmienia faktu że nadal jest rewelacyjny.

Digi Snacks - solowy album amerykańskiego rapera RZA, wydany pod pseudonimem Bobby Digital 24 czerwca 2008.

Lista utworów
1."Digi Snacks Intro" (gość. Understanding)
2."Long Time Coming" (gość. Danny Keyz)
3."You Can't Stop Me Now" (gość. Inspectah Deck)
4."Straight Up the Block" (gośc. David Banner)
5."Booby Trap" (gość. Dexter Wiggles)
6."Try Ya Ya Ya" (gość. Monk, Thea van Seijen)
7."Good Night" (gość. Rev William Burk, Crisis, Thea van Seijen)
8."No Regrets"
9."Money Don't Own Me" (gość. Monk, Stone Mecca)
10."Creep" (gość. Black Knights, Northstar, Thea van Seijen, Dexter Wiggles)
11."Drama" (gość. Monk, Thea van Seijen)
12."Up Again" (gość. John Frusciante, Beretta 9, Rev William Burk, George Clinton, El DeBarge)
13."Put Your Guns Down" (gość. Star)
14."Love Is Digi/Part II" (gość. Beretta 9, Crisis, Thea van Seijen)
15."O Day"
16."Don't Be Afraid"
17."The Wolf" (iTunes - utwór bonusowy)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Walentynkowo :D:D:D