Skoro już tu jesteś i czytasz to zostaw po sobie jakiś znak!
Komentarze jak wszędzie tak i tu są mile widziane !!!

niedziela, 7 października 2007

time tonight


For changing lines
I've got no time tonight
In these times the wind surpassed the tide
when the wake up's hard to find
Dreams make upfor your life
This crazy shine it never lets you die
Going up
We become what you want
Again the moon rises up too high
And we don't need the sky
Wonder what it is that makes the world turn slower
Wonder what it is that makes me feel so mad
Everyone that talks to me I so which wouldn't
I wouldn't evencare except I feel so bad
Why is there no one in my life
Time
There's no time tonight
Wide
There's no room to see wide
Time
There's no time tonight





6płyt w 6miesięcy (6/6)
Curtains
25,01,2007

1.The Past Recedes
2. Lever Pulled
3. Anne
4. The Real
5. A Name
6.Control
7.Your Warning
8. Hope
9. Ascension
10.Time Tonight
11.Leap Your Bar

4 komentarze:

  1. Eiaaa zaglądam na twojego blooga juz od jakiegoś czasu i chciałabym Ci za niego z całego serca podziękować. Widać że prowadzisz go z pasją. John Fru jest dla mnie niezwykłym artystą, niezwykłym człowiekiem. Ciesze się że nie tylko dla mnie. Mam 16 lat i wogóle ludzie w moim wieku to nawet nie wiedzą o RHCP a co dopiero kim jest Fru i czasami traktuja mnie jak ufoludka bo nie słucham techno bleeee i tej popowej papki, która nas atakuje z każdej strony. Muzyka Fru i RHCP jest dla mnie inspiracją, bo sama też gram i pisze piosenki... a co do płyty Curtains to panuje w niej tak cudowny, naturlany klimat a utwór Past Recedes [zaczarował mnie] jak cała płyta jest surowy bez żadnej sztuczności i w tym tkwi ta cała wspaniałość. Tego sie nie da tak naprawde opisać trzeba to poczuć... POZDRAWIAM Claudia

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj ;)

    jest tak że nasi znajomi słuchają innej muzyki niż my ;)
    każdy ma swój gust - jak chcesz się dowiedzieć więcej o Fru, albo porozmawiać o nim to zapraszam na nasze forum - link jest pod zdjęciami u góry.

    Tam są same ufoludki ;) zakochane we Fru po uszy ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ugh, czy was tez wieczorami nie wpuszcza na forum?
    Normalnie mam już objawy odstawienia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mamy duży problem od rana.

    zgłosiłam to do właściciela serwera.

    nie mam pojęcia co się dzieje ;(

    najpierw wyskoczyły daty postów z 1970r ! potem wcieło wszystkie zdjęcia RHCP ! a teraz nie wpuszcza ;(

    mam nadzieje że to dlatego że naprawiają

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Walentynkowo :D:D:D