Skoro już tu jesteś i czytasz to zostaw po sobie jakiś znak!
Komentarze jak wszędzie tak i tu są mile widziane !!!

piątek, 14 września 2007

Emily Kokal - moją przyjaciółką !!!

Zalogowałam się na Myspace jako lili ;D
Poczyniłam to z premedytacją i zimną kalkulacją chcąc dotrzeć do Fru ;)
Fru jak i większość amerykańskich gwiazd ma tam swój blog, a nawet dwa.
A może i więcej ja wiem o dwóch.
Ci co nie doczytali w postach i nie wiedzą z "innych" źródeł poinformuję, że dziewczyna z którą John jest od trzech lat Emily Kokal gra w zespole WARPAINT.
Dzisiaj zostałam dodana do listy przyjaciół Warpaint !!!


Tu przyjaciele na L i ja wśród nich! Jest i pierwszy zespół Emily littly tw.. a na miniaturce sama Emily w białej sukience ;)


I mój koment z podziękowaniami za dodanie do grona przyjaciół Warpaint.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Walentynkowo :D:D:D