Skoro już tu jesteś i czytasz to zostaw po sobie jakiś znak!
Komentarze jak wszędzie tak i tu są mile widziane !!!

piątek, 14 września 2007

30 ton ! lista, lista ! ( 2001r )


Niektóre tematy pomijam uważając, że są mniej ciekawe od innych.

Błąd!

Dzięki Żuczku_osaczony, za koment odnośnie nagrania z 30ton!

Faktycznie sama gapię się na Johna jak zahipnotyzowana, a w blogu nie napisałam słowa o tych filmach.

Przedewszystkim Fru się tu przedstawia ;)

A te jego gesty! "głaskanie" nerwowe po głowie, przełykanie śliny i szerooookie otwieranie oczu ! Ach !

No i najważniejsze, pod warunkiem że zna się angielski - John mówi o płycie, życiu, narkotykach ...i pewnie porusza jeszcze wiele innych ciekawych spraw.




26-03-2001
John Frusciante w 30 Ton, Lista, Lista, lista przebojów.
John Frusciante opowiedział nam o kreacji i o tym co pomaga i przeszkadza mu w tworzeniu mu muzyki.
Johna Frusciante udało nam się złapać w Wiedniu. Gitarzysta Red Hot Chilli Peppers promował właśnie swoją debiutancką, solową płytę "To Records Only Water For Ten Days ".

LINK do Filmów

Na stronie jest link do programu w którym można oglądać filmy, w sumie jest ich 5 , wywiad niestety jest nietłumaczony.

3 komentarze:

  1. zul_osaczony pisze:

    och.. czuję się jakbym miała maleńki wkład w tworzeniu tej notki o 30 ton:)

    jestem rozentuzjazmowana faktem że john wystepował w tyn programie, w polskim programie, który zapewne oglądałam.. kiedy miałam 11 lat




    (tak na małym marginesie, muszę to powiedzieć - nie znoszę tej fryzury, jedyny imidż johna w którym artysta wygląda źle)

    OdpowiedzUsuń
  2. zuk_osaczony pisze:

    i słowa.. Hello, i'm John Frusciante, you' re watching 30 ton..

    do nas

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie żuczku że masz wpływ na ten post i to duży ;)

    Gdyby nie twój koment nie było by tego postu!

    Mi ta fryzurka nie przeszkadza ;)

    Dzięki za pomoc na myspace, wysłałam ci tam COŚ, ale nie wiem sama CO ;)

    jesteś troszkę starsza od mojej córki ;D

    Buziaki ;)
    Dzięki że do nas dołączyłaś, może coś pokombinujemy z założeniem tego fan clubu Johna?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Walentynkowo :D:D:D