Skoro już tu jesteś i czytasz to zostaw po sobie jakiś znak!
Komentarze jak wszędzie tak i tu są mile widziane !!!

poniedziałek, 13 sierpnia 2007

Ross Halfin - kontrowersyjne fotografie Frusciante

Bardzo dobry fotograf brytyjski, specjalista od focenia grup rockowych Ross Halfin, opublikował 1 marca 2006 roku swoją sesję z RHCP i Frusciante. Powstały zdjęcia Fru stylizujące go na Chrystusa. Moja pierwsz reakcja jako katolika była określę to : niesmaczna. Po przemyśleniu, muszę przyznać, że zdjęcia robią wrażenie a w fotografi właśnie o to chodzi. Ani Ross, ani Frusciante zapewne nie mieli zamiaru nikogo urazić. W sztuce często przedstawia się motywy religijne a te zdjęcia napewno są artystyczne.


" February 28 (2006)
It was raining until I woke up this morning. Now the sun's out and I'm in the studio all day shooting John Frusciante... It should be interesting - I'll put up what happens tomorrow. "
Ross Halfin



















































" March 1, 2006

I had a GREAT (even if I say so myself) shoot with John from the Chilli Peppers. He dressed up as Jesus he honestly looked like him. I even made a cross for him to carry... I finished with him as the Devil - the De Niro one from Angel Heart, except I added horns. He looked like a camp Lucifer... "
Ross Halfin






















Polecam przeglądnięcie oficjalnej strony Halfina, zapewne znajdziecie tam więcej ciekawych zdjęć.
Strona fotografa: ROSS HALFIN

2 komentarze:

  1. Dosyć kontrowersyjne, choć to sztuka w najprawdziwszym wydaniu, owszem, pierwsze wrażenie nie jest zbyt wyszukane, ale w moim przypadku było ono krótkotrwałe, bo zdaję mi się, że dopatrzyłam się głębszego sensu... Fak, zaraz utorzę tu przypowieść o Miłosiernym Dżonie zza oceanu ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie odbieram tych zdjęć jako kontrowersyjnych.Dla mnie są po prostu symboliczne.Zawsze mi się podobały.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Walentynkowo :D:D:D