Skoro już tu jesteś i czytasz to zostaw po sobie jakiś znak!
Komentarze jak wszędzie tak i tu są mile widziane !!!

środa, 29 sierpnia 2007

Rock in Rio 2001

No, ja odpadam przy tym koncercie !!!
Nawet nie tyle koncercie co tym, co robi Frusciante na scenie ;)
Gdzieś mi się tak robi, dziwnie ;D ;D ;D jak na to patrze ;D ;D ;D
Mało tego, ciężko mi oderwać wzrok, i uspokoić wyobraźnie ;D

Że, też w POLSCE tak Fru nie "wywijał" .












Taki mały prezencik dla gravity ;D



A takie punk'owe granie lubie w wykonaniu RHCP najbardziej.




A tu już nie punk, wręcz przeciwnie ;) Scar Tissue


I deserek - Ptysiek "męczy" solo ;)

2 komentarze:

  1. gravity pada na kolana i wielbi autorkę bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ha, ha, ha !!!

    ja też padłam na kolana więc się tu odrazu przyznaj, że ten koncert tak działa!

    wiedziałam, że ci się spodoba ;D ;D ;D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Walentynkowo :D:D:D