Skoro już tu jesteś i czytasz to zostaw po sobie jakiś znak!
Komentarze jak wszędzie tak i tu są mile widziane !!!

czwartek, 23 sierpnia 2007

O mnie i moich najbliższych

Myślę, że to jest odpowiedni moment żeby się przedstawić ;)

Zrobie to tylko raz, bo blog jest o Frusciante i jego muzycznych dokonaniach.

Uważam jednak, że powinniście wiedzieć kto siedzi po drugiej stronie 'kabla' i próbuje wyłowić z sieci ważne chwile z biografii Fru.


Właśnie siedze przed kompem ;)
Ponieważ, aktywny sposób spędzania czasu jest mi obcy moje zainteresowania kończą się na malowaniu, fotografowaniu i słuchaniu muzyki.



Moje drugie PÓŁ wręcz przeciwnie, uwielbia sport. Gra w piłkę i jeździ na rowerze.



Na szczęście muzyka jest dla niego prioryterem, więc mamy coś wspólnego ;)
Dawna Dziewczyno - Pudelsi

Jednak... ja skłaniam się w stronę polskiego rocka: Dżem, Kult, Myslovitz, Maleńczuk, Jakubowska ...itd, a mój Janek Metallica, Korn (też ich lubię) Soulfly ...itd.
Sepultura - Roots Bloody Roots

Soulfly - Back To The Primitive - ten kawałek pomógł mi nie raz się "odstresować" ;D



Jest kilka kapel których słuchamy wszyscy. To jest właśnie RHCP, Ramones, Faith No More i jeszcze pare zespołów. Metallica- One. Zawsze jak są w Polsce mój mąż jest na ich koncercie. Są dla niego najważniejszą kapelą.


Naszczęście nasza 14letnia córka podziela nasze upodobania muzyczne (nie cierpi tylko Soulfly'a i 'starej' Sepultury). Mimo, że rówieśnicy zarzucają jej słuchanie 'muzyki dla dziadków' ;) - osobiście słyszałam ten tekst ;D;D;D

Byliśmy na RHCP całą rodziną - był z nami też mój kuzyn, rok starszy od Weroniki. Panowie byli na płycie, my na trybunach. Ale suma sumarum po koncercie mieliśmy podobne odczucie - 'niedosytu'.


RHCP słuchamy od lat, BSSM jest ulubioną ich płytą. W tamtych czasach, kiedy Fru odszedł z kapeli byliśmy na niego wściekli. Ale 15lat temu nie było takiego przepływu info jak teraz, więc do końca nie znaliśmy powodów ani tego co się z nim wtedy działo.


Tak czy inaczej RHCP kochamy wszyscy. Frusciante zaś jest dla mnie wyjątkowym muzykiem, a dla reszty mojej rodziny - gitarzystą RHCP.
Korn Coming Undone

4 komentarze:

  1. Miło was wszystkich poznać :)

    w wolnej chwili postaram się odezwać na forum!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani córka to szczęściara ;]
    Zresztą, Pani też. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani córka to szczęściara ;]
    Zresztą, Pani też. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Walentynkowo :D:D:D