Skoro już tu jesteś i czytasz to zostaw po sobie jakiś znak!
Komentarze jak wszędzie tak i tu są mile widziane !!!

niedziela, 12 sierpnia 2007

Emily Kokal - dziewczyna Frusciante


Ta 27-mio letnia blondyneczka, śpiewa, gra na gitarze i pianinku w zespole o nazwie LITTLE TWO'S. W klipie RHCP ''Snow'' Emily pojawia się wprawdzie tylko przez momencik... to ta pani o piwnych oczach w czarnej czapeczce z RHCP, ale można ją "wyłowić" bez problemu.













Bardzo podoba mi się to zdjęcie Emily i Johna. Ma w sobie dużo romantyzmu. Oboje wyszli bardzo skupieni, chyba na słuchaniu swojego rozmówcy. Przyczym Emily pięknie wygląda w świetlnej poświacie zachodzącego słońca.



Poprawka : Obecny zespół Emily to "Warpaint".
Skład grupy:
JENNIFER LINDBERG+bassguitar+vocals
THERESA WAYMAN+guitar+vocals+keys
EMILY KOKAL+vocals+guitar+keys
SHANNON SOSSAMON+drums+vocals

8 komentarzy:

  1. Naprawdę świetny blog! Tylko mała poprawka - Emily już nie jest z Little Two's, teraz ma zespół Warpaint.
    Widać, że zdecydowanie za dużo wiem o Fru :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci dziękuję za info ;)Zapraszam do pomocy przy pracy nad blogiem. Informacji jest cała masa, wkońcu Fru trochę* przeżył. Szukam teraz daty z sesji zdjęciowej z fotografem Rossem Halfinem, i historii związanych z okładką "Niandra ..."

    Pozdrawiam gorąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.rosshalfin.co.uk/red-hot-chilli-peppers/red-hot-chili-peppers05.php

    Czyli 1 marca 2006

    Z Niandrą to raczej nie pomogę, ale czytałam gdzieś, że rzekomo w tym roku Toni Oswald ma w końcu wydać ten eksperymentalny film z Johnem. To by było coś!

    OdpowiedzUsuń
  4. O, link ucięło - niemniej wszystkie te zdjęcia można znaleźć na oficjalnej stronie Halfina, i tam jest podana data

    OdpowiedzUsuń
  5. ale w blogu halfin pisze o sesji z Fru 28lutego. Myśle że podam obie daty ;) Wokół Niandry urosły już legendy, też jestem ciekawa co tam nawyprawiali ;) Mam kilka zdjęć ale tylko 90%pewności że to z N. Kilka to 3 + okładka ;)np John ma bląd włosy i jest nagi, opleciony jakimś *pierzastym szalikiem ;) piękne zdjęcie.

    Moderuje wszystkie tematy jak tylko znajde coś nowego w sieci. Traktuje blog jak biografie Frusciante, więc jak coś znajdziesz a uważasz, że jest to ważne a ja o tym nie napisałam to proszę daj znać. Podpisuj się jakimś Nickiem, to będę zaznaczać że to info od Ciebie.

    Dzięki za wszystko, czekam na jeszcze ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. cóż, chciałam grzecznie wytknąć błąd - Emily gra równocześnie w zespole Little Two's oraz Warpaint. Little Two's założyła razem ze swoim przyjacielem Mikah Sykes, a Warpiant ze swoją siostrą Lilah (która później odeszła z zespołu).
    mam nadzieję, że pomogłam.

    pozdrawiam,
    hi sayr

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki ;)

    nie miałam pojęcia że nadal gra w LT

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. www.johnnyfrusciante.blog.onet.pl20 listopada 2009 20:23

    Hym... wspaniały blog. Ja też mam taki blog o Johnnym. Trzeba przyznać, że to nie tylko świetny muzyk... Ale dużi informacji jest, trzeba przyznać...
    pozdraiwam!
    P.S Podobno John nie jest już Emily...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Walentynkowo :D:D:D