Skoro już tu jesteś i czytasz to zostaw po sobie jakiś znak!
Komentarze jak wszędzie tak i tu są mile widziane !!!

poniedziałek, 20 sierpnia 2007

E-mail do Frusciante (1)

Wysłałam do Johna e-mail z info o blog-u.
Automatycznie przesłano mi odpowiedź, oto jej treść:

Welcome! Your confirmation is needed to join the
following e-mail lists:

johnfrusciante

By REPLYING to this message, you will CONFIRM yourself
for all of these e-mail lists at once! If you have not
signed up or do not want to receive FREE music news about
the above artists, just do not reply - you will not be
added to the list.


A tu tłumaczenie ( dzięki gravity - mój angielski jest marniejszy niż marny) :

----
johnfrusciante
Odpowiadając na tą wiadomość POTWIERDZISZ, swoje zgłoszenie dla wszystkich tych list od razu! Jeśli się nie zapisałaś i nie chcesz otrzymywać DARMOWYCH informacji muzycznych o powyższych artystach, po prostu nie odpowiadaj - nie zostaniesz dodana do listy


Przed chwilą odesłałam potwierdzenie. Cokolwiek się wydarzy czy też nie wydarzy dam znać w kolejnym poście.

4 komentarze:

  1. To zdjęcie..uhm...WOW.

    A myślałam, że widziałam wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj gravity !!!

    To zdjęcie z okładki gazety, tylko przycięte ;) napewno już je widziałaś.

    I podzielam Twoje zdanie co do "...uhm...WOW.."

    ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. a na jakiego maila wysłałaś wiadomość?:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Walentynkowo :D:D:D